Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

11 Ekim 2014 Cumartesi

SEN BENİ MERAK ETME Sen beni,merak etme,Ben girerim,seni görebilmek,için şekilden şekle,Bazen pencerende,bazen düşlerinde,Düşsem de uçsam da,Sakın korkma,Ben bakarım başımın çaresine, Bulut olurum çakabilirim şimşekler gibi Sağanak sağanak düşebilirim o yeryüzüne gürül gürül Buna rağmen Korkutmasın seni şimşeğin sesi Islatmasın yağan yağmur seni Hadi aç şemsiyeni Ben yine bütün cesaretimle dolaşırken ıslak kaldırımlarda Sonra akıp giderim ızgaralardan yerin dibine Sen beni merak etme Ben bakarım başımın çaresine Ağaç olurum çölün ortasında bir tane Meyvesiz ve kupkuru Ne kendime faydam vardır nede toprağa Buna rağmen Yakacak odunun yoksa ve soban sönükse Sakın durma kes beni Sen beni merak etme Ben bakarım başımın çaresine Bir avuç toprak olurum Bin yılda birikerek bu hale geldim Bir taneden bin taneyimdir Buna rağmen Bin yıl dediğin de nedir ki Haydi ez beni Sen beni merak etme Bin yıl birikir yine seni beklerim Sen beni merak etme Ben bakarım başımın çaresine Denizin kenarında bir avuç suyum Denizden gelen düşmanlara pusuyum Denizden çıkıp güneşlenen sen Sen beni fark etme bile Ben bakarım başımın çaresine Sen beni hiç merak etme Ben bakarım başımın çaresine,Tasarım Grafik Asi Menekse


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.