Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

1 Ocak 2015 Perşembe

Sevgililer günü e kartları, 14 şubat sevgililer günü gif kartlar, kırmızı renk sevgililer günü kartları, happy valentines days, Tasarım Grafik Asi Menekse















Sevmek suçsa eğer suçumu kabul ediyorum
Nefesimi nefesinde soldurmak istiyorum
Dalıp gitiğim gözlerinide yüreğimi ısıtıyorum
Hüzünlerin yok olduğu aşkınla doluyorum


Avazım çıktığı kadar dünyaya haykırıyorum
Elerinden tutarak seninle bulutlara koşuyorum
Aşkın her şeye değer seni ölümüne seviyorum
Uykusuz gecelere seninle meydan okuyorum 


Sevdanla çılgınların en büyüğü olmak istiyorum 
Her güne yeniden doğmak sevdanla yanmayı diliyorum 
Bin yıl geçse de her anım seninle tükensin diyorum
Sana giden yolda ben kanatlanıp sana uçuyorum 


Senin olmadığın zamanlara dargınım yokluğunda üşüyorum
Uzaklarda sanma beni bir nefes kadar seni sende yaşıyorum
Bak yanımdasın sen kalbimde değil kalbimsin seni seviyorum
Ben senile sende yaşayıp son nefesimde gözlerine gömülmek istiyorum 

Biliyorum aşkımı anlatmaya ne sözler nede bu kelimeler yeter

Bildiğim tek şey 
Ömrümün sonuna kadar 
Seni seviyorum diyebilmek istediğim
Seni seviyorum seni çok seviyorum  

Sunum Grafik Gif Asi Menekse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.