Grafikleri Sayfada görmek için sLaytda tıklayınız

11 Şubat 2015 Çarşamba

Gözlerimden akan yaşlarla sevdim seni,sevgililer günü kartları,hüzünlü resimler,sevgiliye şiir, Tasarım Grafik Gif Asi Menekse




Senin de Olduğun Yer Bu Kadar Soğuk mu?

Burası Sensiz, Burası Sessiz, Sen Yoksun Diye Yürek Üzgün Yalnızlıklarda...

Yüreğim Acı İçinde Sen Diyor...

Uzaklardan Seviyor Bu Yürek Seni Sessiz ve Usulca...!

Soğuğu, Yalnızlığı, Hasretliği Benim Kadar Hissedebiliyor musun? 

Duyuyor musun Çaresizliğimin Sessiz Çığlıklarını?

Burası Çok Soğuk, Üşüyorum Sevgili...

Dokunmaya Çalışıyorum Kelimelerimle Sana Biraz Olsun Isınabilmek İçin...

Bekliyorum Birazdan Ruh'umdan İçeri Girecek Olan Hayalini... 

Sensizliğe Tanık Yüreğim Yorgun... 

Gözlerim Duvarlarda ki Hüzünden Dalgın... 

Yine Aklımda Sen Varsın... 

Elimde Kalemim Kalbim Anlatıyor Kalemim Yazıyor... 

Aklıma Her Gelişinde Gözlerim Doluyor, Tarif Edilmez Bir Duygu Sarıyor Bedenimi...

Kalbim Çarpıyor Seni Düşündüğüm Her An... 

Sensiz Olduğum Zamanlar Kalbim Hep Sana Susuyor...

Ne Yapsam Dinmiyor Hasretin...

Gözlerimden Damlayan Yaş Yüzümü Islatıyor...

Bir Yangın Var Ta Derinlerimde Bir Yerlerde...

Kor Bir Ateş Var Sol Yanımda...

Bir Hal Var Üzerimde Tarifi İmkansız...

Bir Kalp Ağrısı Bir Ayrılık Sancısı ki Sorma! 

Bir Türlü Geçmiyor, Azalmıyor, Dinmiyor... 

Öyle Bir Acı Öyle Bir Sancı ki Tarifi Mümkün Değil İşte...

İçimdeki Sevda Ateşi Büyüyor, Bir Yangın Oluyor Suyla Sönmeyen...

Yine Seni Düşünüyor, Düşünürken Özlüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.